Afgelopen weekend had ik al mijn toestel korter ingepakt zodat deze past in de krat. Dit ging heel wat minder moeilijk omdat ik het twee jaar geleden al een keer had gedaan. Maar het blijft een klusje om op te letten, borgpennetjes, correcte gaatjes, scherpe aluminium buizen afschermen, etc.
Gisteren hadden we bij Emiel in Elst afsproken om de delta’s en bijbehorende reserve materialen in de krat te plaatsen. Voor de vrachtlijst moest elk item gewogen worden en genummerd. Er moet nog aardig wat papierwerk gedaan worden voordat volgende week de krat ingeleverd wordt.
Na het inleveren van de krat bleek de krat niet te voldoen aan de eisen (schors aan de kist, certificaat verlopen, etc.). Er moest een nieuwe krat gemaakt worden. De kosten hiervan worden enigszins goed gemaakt omdat de krat kleiner is dan de vorige. Elk kubieke meter scheelt weer kosten.
29 oktober is de kist ingeleverd bij de Douane in Rotterdam.
Hierna zal de boot Longavi met reisnummer NN617E op 6 november vertrekken naar Sydney. De aankomst is dan 17 december:
Rotterdam: 6 november
Hamburg: 8 november
Le Havre: 10 november
Genoa: 16 november
Damietta: 20 november
Suez: 21 november
Fremantle: 9 december
Melbourne: 14 december
Sydney: 17 december
Geen gebruiker reactie op dit bericht
Geef een reactie.....